niedziela, 9 marca 2014

Barwne zdobienia...

Co tam słychać? jak mają się Wasze pazurki? u mnie pojawiają się już takie letnie, wyraziste kolorki. Nie mogę już patrzeć na ciemne odcienie. W związku z tym chcę Wam dziś pokazać, moim zdaniem, już wiosenne propozycje. Manicure z różem jest aktualny, od dawna czaiłam się na taki wyrazisty odcień, widoczny z daleka. Troszkę przypomina mi on zakreślacz ze sklepu papierniczego ;) i właśnie dokładnie o taki efekt mi chodziło ;) Jako drugą propozycję przedstawiam pazurki jeszcze z okresu letniego, gdy nie pisałam bloga ;) Dajcie koniecznie znać jak Wam się podobają te stylizacje, a póki co zapraszam do obejrzenia zdjęć.










Kochane przypominam że czekam na sugestie i bardzo zapraszam do komentowania. Będzie mi wówczas bardzo miło. Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
* Nie uznaję obs za obs.
* Każdy Wasz przejaw zainteresowania to dla mnie motywacja do działania.
* Może masz jakieś sugestie?
* Zapraszam ponownie ;)